Hoe komt het dat ik de geur van een vrouw altijd aangenamer vind, dan de geur van een man?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

indien je een heteroseksuele man bent, zou dat best eens kunnen komen omdat je lichaam zich fysiek aangetrokken voelt tot het andere geslacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan je naam te zien ben je een man. In dat geval heeft moeder natuur dat zo voor je geregeld.
Kan op nageslacht is groter als je als man graag in de buurt bent van vrouwen, en als je vindt dat die lekker ruiken is die kans natuurlijk groter.

Geur is ZO belangrijk dat het zelfs zo schijnt te zijn dat twee mensen die "goede" kinderen zouden krijgen samen (en dat omdat hun afweersystemen zo verschillend zijn dat ze een kind krijgen dat daardoor zo uniek mogelijk is en dus minder bevattelijk voor allerlei ondertussen aangepaste ziektekiemen) dat aan elkaars geur kunnen merken.

Vooral vrouwen hebben daar een goede neus voor (mannen helaas iets minder). En het klopt wel, ik ben een vrouw en vind sommige mannen echt ONWEERSTAANBAAR ruiken (en niet door hun parfummetjes), dan wordt uiterlijk ondergeschikt
amigo