Mijn penis staat onder een rare hoek, wat moet ik doen?

Ik kom net in de puberteit, en ik kom erachter dat mijn penis een hoek maakt van meer dan 75 graden naar links. Kan ik ervoor zorgen dat hij wat rechter gaat staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Kimath
12 jaar geleden
Heb je met een geodriehoek gemeten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@kimath Flauw
Kimath
12 jaar geleden
Is inderdaad een beetje flauw, sorry.
Maar geen enkele penis staat helemaal recht, het staat altijd een beetje scheef.
Als je er zorgen over maakt, ga dan naar de huisarts.

Het beste antwoord

Buigen lijkt me aardig pijnlijk, doktertje opzoeken lijkt mij, hoe schaamtevol dat ook kan zijn. Lastig probleem, nog nooit van gehoord. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow thanks man, ik ga zeker even checken!

Andere antwoorden (4)

Nee daar kun je niets aan doen zelf.Zou me ook niet zo n zorgen maken er is volgens mij geen een rechte piemel,allemaal wijzen ze wel een kant op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er zelf niets aan doen, behalve de andere kant leggen. Overigens als het pijn doet bij het vrijen dan zou ik zeker even naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch kan ik je aanraden om naar de Dokter te gaan en je probleem te bespreken. Als dit je gaat belemmeren tijdens sex is er altijd een oplossing in de vorm van een operatie.

Ik verwacht dat dit alleen aan de hand is als je een erectie hebt. Nu is het lastig om in de spreekkamer van de dokter een erectie te krijgen. Maak van te voren een foto van je erectie en laat die aan de dokter zien.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is er niets aan te doen. Maar er zijn redelijk veel mannen met een kromme penis. Geen vrouw die er een probleem van maakt.
Nu schaam je je waarschijnlijk, maar als je seksueel actief wordt verdwijnt dit gevoel vanzelf.