waar wil je afvallen. Ik weet dat spinning heel goed is voor vet verbranding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om af te vallen moet je minstens 4 keer per week een uur lang sporten. Dit kan hardlopen zijn, traplopen, eigenlijk alles waar je moe van wordt.

Toegevoegd na 47 minuten:
Correctie, 4 keer per week een half uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zumba schijnt ook heel goed te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afvallen gaat het beste met cardio training, alleen moet je dan wel naar een sportschool.
Wil je dat niet kan je ook fietsen, stevig wandelen evt met gewichtjes om je polsen, of joggen.

Thuis kun je ook wel oefeningen doen om af te vallen.
enkele voorbeelden.
-Jumping jacks (YouTube, zoeken op jumping jacks)
-Mountain climber (YT, zoeken op mountain climber fitness)
-Burpee (YT, zoeken op Burpees)
-Bicycles (YT,zoeken op bicycles exercise)
-Lunges (YT, zoeken op lunges exercise)
-Jump squats (YT zoeken op jump squats)
als je dit rijtje afwerkt heb je een pittige training achter de rug waar je zeker resultaat mee zal boeken.

Let er wel op dat je rustig aan opbouwt om blessures te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afvallen begint in je hoofd ( tussen de oren ) elke vorm van bewegen is goed..minder eten nog beter .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afvallen door beweging is wel te doen, maar het gaat niet snel. Door cardio oefeningen zul niet snel afvallen, maar dat verbetert wel je conditie. Door het doen van spieroefeningen zul je vet verliezen, maar er komt spierweefsel voor in de plaats. Daardoor zal het lijken alsof je maar weinig afvalt. Maar spierweefsel is beter dan vetophoping.