Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In welke winkel kan je een roze ouija bord kopen? En hoeveel kost-ie???

........................

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wil jij je bezeten vriendin achterna??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de situatie waar jij je in bevind Mozhda, zou ik geen ouija bord kopen. Je bent dan met gevaarlijke spelletjes bezig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een roze owja-bord speciaal voor kinderen om met kindergeesten te communiceren? Dan denk ik toch echt gelijk aan de Bart Smit...
Trouwens, roze vloekt heel erg met veel verschillende kleuren, nu weet ik natuurlijk niet hoe je kamer er uit ziet maar ik adviseer je om er dus wel goed over na te denken! Nu even serieus he, meid, je bent zo puber als wat, na alle reacties die je vandaag op je vragen hebt gekregen, wil je dan alsjeblieft even stoppen met nadenken over die owja-borden?
Denk je nou echt dat een roze bord alleen kindergeesten kan oproepen? Het is een spelletje, niet veel anders dan ganzenbord.
Er zijn trouwens hele mooie versies van ganzenbord te vinden, welke ik persoonlijk een mooiere decoratie zou vinden als een owja-bord. zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ganzenbord voor informatie over ganzenbord.
Kimath
14 jaar geleden
Wat moet je met zo'n bord, en dan nog roze ook, haha. Ga liever Monopoly spelen ofzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou er niet aan beginnen. Het is namelijk heel gevaarlijk!! Maar je moet het zelf weten. Misschien veranderd dit je van gedachten?
http://forum.fok.nl/topic/889736
Lees door en je ziet dat het gevaarljik is.
Cryofiel
14 jaar geleden
Zucht... Het is al zo enorm vaak aangetoond dat een ouijabord totaal ongevaarlijk is...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

ik heb even wat voor je rond gekeken. ik kwam op deze websites uit...

maar, dit soort dingen ten uitvoer brengen zijn erg gevaarlijk. Waarom zou je het risico lopen dat er gekke dingen gebeuren?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Zucht... Het is al zo enorm vaak aangetoond dat een ouijabord totaal ongevaarlijk is...
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing