Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Sorry voor mijn vraag, ik schaam me ervoor. Het gaat over afscheiding?? Wie kan mij helpen? Zie omschrijving

Ik heb zo een ongelofelijk last van afscheiding. Ik ben weleens naar de huisarts geweest. Ik heb geen soa of iets anders. Ze hebben mij weleens een zalfje gegeven wat niet heeft geholpen. Heeft iemand hier ook last van? Ik heb witte afscheiding maar echt heel veel. Ik gebruik katoenen ondergoed ( wat de huisarts mij heeft aangeraden ) maar het gaat niet weg. Het ergste is ook dat het erg stinkt! nadat ik uit de douche ben gekomen ruik ik het al na een half uur heel erg door mijn spijkerbroek heen! Ik schaam me hier voor... Wie weet wat? of het zalfjes of iets wat helpt?

Ik wil gewoon hier vanaf, want het maakt me onzeker.
Bedankt voor de tips!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K
Kimath
12 jaar geleden
ik heb zelf ook wel eens afscheiding, maar ik gebruik dan inlegkruisjes en verwissel die vaak. Bij mij helpt dat tegen de geur en doorlekken in de onderbroek.
Kimath
12 jaar geleden
Wat gebruik je trouwens als reiniging? Toch geen zeep he?
In principe is spoelen met water genoeg, geen zeep of Lactacyd nodig.
Cryofiel
12 jaar geleden
Hoe was je je? Alleen water, of met zeep of iets anders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik zeker ook inlegkruisjes, maar die wissel ik 3 keer per dag. dus moet je nagaan hoeveel het eigenlijk is. Ik was me alleen met water. Geen zeep en ook geen lactacyd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Peeps...inlegkruisjes zijn uit den boze indien je last hebt van afscheiding! Ook al verwissel je vaak! Het sluit af, en schimmel of infectie kan gewoon zijn werk doen.
Kimath
12 jaar geleden
Nou, ik heb het eens een tijd zonder inlegkruisjes geprobeerd. Werkte voor geen meter, na een week ben ik weer begonnen, en al die onderbroeken kon ik weggooien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niks om je voor te schamen!!