Wie heeft er goede tips om goed te slapen nu het zo warm is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moet even kwijt dat ik het een ontzettend lelijke poes vind op je foto... Sorry...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahaah,,he just had a bath......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Morgennacht is het weer koeler, nu gewoon een keer doorhalen op GV, kan ook slaapverwekkend worden na 02.30 uur.

Het beste antwoord

Zo min mogelijk over praten en nadenken. Als je voor je gaat slapen al 100 keer heb zitten klagen dat het zo warm is en dat je alleen maar zweet, dan wordt het ook niks.
Neem een lauwe douche en de laatste 10 seconden ijskoud. Ga naar bed, zet eventueel een ventilator aan (op ca. 3 meter afstand en ga boven op je lakens liggen. Probeer nog niet te slapen maar probeer tot rust te komen. Na ca. 10, 15 minuten zul je merken dat je het fris krijgt van de ventilator, kruip rustig onder de lakens en ga slapen zoals altijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, ik ga het uitproberen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe meer iemand over het weer klaagt, hoe moeilijker je het er mee hebt. Vaak is het iets dat meer tussen de oren zit. Probeer het maar, veel heb je niet te verliezen. Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Italklaas: Dat geldt niet alleen voor het weer. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Dounja: Wilde me alleen maar tot deze vraag beperken, maar verder heb je wel gelijk.

Andere antwoorden (8)

- slaap onder een laken
- koop morgen een fan
- slaap met je raam open
- zorg dat je geestelijk en lichamelijk moe bent zodat je sneller in slaap valt
- tip voor veel mannen, mannen vallen vaak snel in slaap na de gemeenschap
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.
Ik ga het allemaal uitproberen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol, jij bent zeker een man?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
koop morgen een fan? ,........koop morgen iemand die jou aanbidt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@naatje: lol! zet een contactadvertentie: Wie helpt mij lekker te slapen..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahahahahah
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrouwen slapen ook heerlijk na gemeenschap hoor ;P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha en Jet ik ben een vrouw hoor;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pff tis veels te warm voor sex..
- Slaapkamer lekker koel houden, 2 uurtjes voor je naar bed gaat raampjes open zetten, ventilator aan. Zet de ventilator voor het open raam (wel stevig neerzetten) dan trekt ie de iets koelere buitenlucht naar binnen.
- Zet s'ochtends een flesje water in de vriezer. Haal die een uur voor je naar bed gaat eruit en zet hem naast je bed. Heb je de hele nacht heerlijk ijskoud water. Helpt echt als je steeds wakker van de warmte word, zo koel je echt af.
- Neem een lauwwarme douche voor het slapen gaan met lavendeldouchegel of olie. Werkt ontspannend!
- Slaap onder een dun lakentje of dekbed en laat 1 been op het dekbed/laken liggen.
- Maak een lekkere strandwandeling of ga een dagje zonnen, varen, zwemmen. Dan ben je s'avonds zo moe dat je wel snel in slaap valt warmte of geen warmte.

Weltrusten :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook bedankt voor je antwoord..
flesje water staat er al!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
no problem :-)
Neem eerst een hete douche! Klinkt raar maar voor je gevoel heb je het daarna een stuk koeler en val je misschien eerder in slaap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Haal de deken uit je dekbed overtrek en ga daar alleen onder liggen.
- Schaf een ventilator aan en laat die zachtjes over je heen blazen ( een tijdschakelaartje er op om dat ding uit te zetten op een tijdstip dat je vermoed dat je zult slapen)
- Doe een paar fijne ontspanningsoefeningen voordat je gaat slapen.
- Douche je koel, niet ijskoud, en droog je niet al te goed af en laat alle warmte van je af verdampen.
- (Een beetje duur) Schaf een draagbare airconditioner aan en laat die wat koelen. Schrik niet van de elektriciteitskosten.
- Bedenk dat het allemaal wel meevalt. In Rome is het veel warmer op dit moment. Je kunt ook alleen maar denken van oh, oh oh, wat heb ik het heet net als Ernie die dorst heeft maar je kunt je er ook minder op proberen te focussen. Over een paar maanden wordt het weer fijn koud en moet de kachel weer aan. Tot die tijd just be cool!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Idd een aanrader die draagbare airconditioner. Zeker vwb het in slaap vallen, ideaal. Zeker niet te vergelijken met een ventilator, maar dat is mijn mening. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
airco verkoeld, ventilator verplaatst lucht..dus ja airco is sowieso beter! nadeel is dat veel airco's nogal lawaaierig zijn..of dat nou het slaapprobleem oplost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vandaar dat ik zei "zeker vwb het in slaap vallen". Dat is ook hetgeen wat zo moeilijk is met dit weer. En bij mij is het zo dat als ik eenmaal in slaap val, dat ik goed doorslaap. Dus prima ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, ik had de mijne voor ongeveer 225 Euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat veel duurder is dan een ventilator waar nog eens een behoorlijk elektriciteitsverbruik bij komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Arjo: voor kwaliteit betaal je nu eenmaal.
Neem een kop warme thee met honing en het sap van een halve verse citroen,kom je ook tot rust van,ontspannen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van thee krijg je het alleen maar heter.
Als je het geld er voor over hebt, neem dan een airco.Zomers koel, en s'winters een lekkere bijverwarming en droge lucht producer.
Het was het mij waard om goede nachtrust te hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Raam open, luchtige kleding, geen dekbed maar alleen een dun debbedovertrek op je bed en vooral:

Niet nadenken, zuchten en steunen; gewoon ogen dicht en slapen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik Griekenland woonde in 1987 was het 44 graden s'nachts. Allereerst laat naar bed gaan is een optie. Ook buiten slapen.Mocht je nog een klein tentje hebben is het misschien fijn om daar te slapen. Maar ook 2 uurtjes van tevoren alle ramen tegenelkaar op te zetten. S'ochtends en s'middag en als er nog zon is. De gordijnen sluiten.