hallo mag ik mijn niet of weinig gebruikte medicijnen verkopen...

het gaat om kortwerkende morfine, van 5 mg en 10 mg tramadol, diazepam en laxerende poeder drankjes...
deze konden mijn lichaam niet aan maar ik moet er wel voor betalen namens mijn ziektekosten en mn eigen bijdrage ....
ik kreeg voor 240 euro medicijnen en gebruik maar 100 euro dus die andere 140 liggen dus gewoon te liggen .... maar ik moet er wel voor betalen ... hoe kan ik dit oplossen

Toegevoegd na 9 minuten:
ik heb het niet zo heel breed ... en kan die 140 euro op een andere manier goed gebruiken. ik snap door jullie antwoorden niet mag of niet verstandig is ... maar 140 euro vind ik erg veel geld voor iets wat ik niet gebruik
en de medicijnen zijn niet oud. tussen nu en twee weken geleden voorgeschreven

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee je kan ze niet zomaar verkopen , zulke medicijnen gaan altijd op recept

Je mag het absoluut niet verkopen!!! Kan je het niet terugbrengen naar de apotheek/ dokter??

Omdat dit medicijnen zijn die alleen door een arts voorgeschreven mogen worden. Jij bent waarschijnlijk geen arts. Verder noem je volgens mij medicijnen op die onder de opium wet vallen of in ieder geval een drugs-uitwerking hebben. Toegevoegd na 4 minuten: Met drugs-uitwerking bedoelde ik verdovende werking op de laxeermiddelen na. Stel dat jij dit aan iemand verkoopt die er niet tegen kan of die een extra heftige werking hebben op andere medicijnen die de koper in neemt? Wil jij een dode op je geweten hebben?

Ik zou ze zeker verkopen, deze medicijnen zijn erg gewild onder drugsgebruikers en die zullen er best wat voor willen betalen. Of het mag... Ik ben niet gehinderd door enige kennis van de wet maar het LIJKT mij niet toegestaan. Echter in kleine hoeveelheden zal er geen haan naar kraaien.

Kan je niet gewoon de situatie uitleggen aan de apotheker? Als je wat geluk hebt betaald hij je die terug. En anders kan je hiervoor eerst schriftelijke toelating vragen aan je dokter zodat je deze kan laten zien aan je apotheker.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100