Heb ik slechte oren?

Ik ben ziek en ik merkte dat m'n oren pijn deden als ik ging niezen. Ik heb altijd al last gehad van m'n oren, bijvoorbeeld tijdens het vliegen (opstijgen en dalen) maar daar hebben meerdere mensen wel last van.

Ik heb vandaag gemerkt dat ik ook pijn krijg bij het niezen, en die pijn gaat niet snel weg.

Heb ik slechte of overgevoelige oren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ga voor de zekerheid naar de dokter.

Het kan zijn dat het te maken heeft met je ziek zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan veroorzaakt worden door verkoudheid. Door verkoudheid, iets wat vaak samen gaat met ziekte, zwellen de slijmvliezen in je hoofd op. Dit merk je vooral door je ‘dichte’ neus, maar ook dieper in je hoofd zwellen ze. De buis van Eustachius, die ervoor zorgt dat de druk in je hoofd gelijk is aan de druk van de buitenwereld, doet zijn werk nu minder goed - dit veroorzaakt de pijn in je oren.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Daar kan niemand je hier antwoord op geven.
Laat een arts dat beoordelen die in je oren heeft gekeken.