Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ga volgende maand naar walibi, maar ben dan ongesteld. kan ik dan wel in de waterattracties met gewoon maandverband in?

of moet ik ( voor de 1ste x) een tampon gebruiken?

Toegevoegd na 1 minuut:
in attracties zoals die ene in zon bakje en elkaar moet natspuiten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je denkt dat je kruis erg nat gaat worden kan je beter een tampon proberen, een paar spetters moet wel lukken met maandverband. Als je besluit een tampon te nemen kan je beter van tevoren alvast even oefenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Walibi zijn inderdaad attracties waarin je behoorlijk nat kan worden. Wanneer je het slecht treft wordt zelfs je onderbroek nat en dan heeft maandverband niet zoveel zin meer.

Wanneer je echt geen tampon in wilt doen, kun je ook gewoon maandverband gebruiken en een extra onderbroek aandoen. Desnoods kun je in je tas een extra onderbroek meenemen. Mocht je nou echt heel erg nat worden in een attractie, kun je daarna gelijk naar de wc gaan en alles vervangen. Op die manier blijft alles schoon en fris en hoef je geen tampon te gebruiken.

(dit is overigens alleen als je echt heel erg nat wordt, want er zijn ook attracties zat waarbij dat allemaal wel meevalt.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In attracties waarin je in het water bent og terecht kan komen kun je beter geen gewoon maandverband in doen maar een tampon. Maandverband zuigt zich vol met water en dat is niet fijn. Als het een kwestie is van elkaar natspuiten en veel meer niet, dan kan je best je gewone maandverbandje omhouden hoor. Neem sowieso wat reserve mee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het meest logische lijkt mij: gewoon normaal aankleden, geen extra onderbroeken ofzo, gewoon maandverband in
En een regenbroek aantrekken! (Als je dat stom vind staan knip je gewoon de pijpen tot kniehoogte af :)

Taaadaa :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding