hoe behandel je gonnero

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
smile om je gonnero....

Antwoorden (2)

Gonorroe is gemakkelijk te behandelen met een antibioticum. De behandeling van gonorroe bestaat meestal uit het voorschrijven van een eenmalige antibioticumkuur (eenmalig een injectie). Het is belangrijk dat ook de (vaste) seksuele partner ook wordt behandeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is "gonorroe" (spreek uit als gonnoreu).

Dit is enkel te behandelen bij de huisarts. Antibiotica is het middel wat je dan middels een injectie krijgt toegediend.

Als je dit niet tijdig laat behandelen kan dit ernstige gevolgen hebben. Bij geen behandeling kan een ontsteking ontstaan in de prostaat of bijballen. Dan ben je dus nog verder van huis.

Fijn even naar de huisarts en laten behandelen. En vergeet niet je partner, of diegene waarmee je hebt liggen rotzooien te waarschuwen. Bij vrouwen kan dit bij niet behandelen, ook tot onvruchtbaarheid leiden!

Hier vind je alle info over alle SOA's. Informeer jezelf goed zou mijn advies zijn.

http://www.soaaids.nl/soa/meest_voorkomende_soa/gonorroe

Verder kan ik enkel nog zeggen dat je natuurlijk altijd veilig moet vrijen. Nu is het Gonnoroe, maar had ook HIV kunnen zijn.....of een zwangere partner...allemaal dingen waar je niet aan wilt denken toch? Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog even deze om het af te leren :-p http://nl.wikipedia.org/wiki/Gonorroe