Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik me van de afgelopen 2 jaar weinig meer herinner ?

ik ben in de afgelopen 2 jaar ongeveer 30 keer geopereerd.
In 2 verschillende ziekenhuizen.
Hoe kan het dat ik daarvan de datums niet meer weet.
Niet weet hoeveel operaties het precies waren.
En in welk ziekenhuis welke operatie is uitgevoerd.. ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
700

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Blackout gehad? Ken dat, is vervelend...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb je vraag en je toelichting goed gelezen, en kan er echt niets anders van maken dat hier niets vreemds aan de hand is. Er zal bijna niemand zijn, die 30 keer is geopereerd, en al die operaties precies op kan noemen, met de datum en plaats. Bij zoveel operaties raakt iedereen gewoon de tel kwijt. Om de simpele reden, dat je de verjaardagen van 30 vrienden ook niet allemaal op een rijtje hebt. Daar hebben we nou juist verjaardagskalenders voor.

Maak je dus geen zorgen; ook ik zou in jouw geval mijn agenda erbij moeten pakken, of afsprakenkaarten van ziekenhuizen er bij moeten zoeken.

Ik hoop voor je, dat je de komende 2 jaar geen operaties zult moeten ondergaan, want je heb voorlopig wel even genoeg meegemaakt. Sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met zoveel operaties in een relatief korte periode heeft je lichaam niet voldoende gelegenheid gehad om de anesthesie uit je lichaam te verwijderen. Bovendien was je ziek en dan werkt alles niet optimaal. Het waren waarschijnlijk ook negatieve ervaringen die je liever wilt vergeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding