Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een parfum of eau de toilette met als hoofdbestanddeel de heerlijk geurende pioenroos?

kreeg een bos pioenrozen van mijn vriendin, de kamer geurt zo heerlijk..
die geur wil ik wel in een flesje, en zelf zo lekker ruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nou en of! Kijk maar eens hier:

http://www.shopwiki.nl/_Pur-D%C3%A9sir-de-Pivoine-eau-de-toilette-pioenroos?o=387358357&s=722750

Voor minder dan een tientje, zorgt Yves Rocher ervoor, dat jij zelf ook ruikt naar pioenroos!
:-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje Mesher, +1.
ik ken en heb idd deze geur, maar ruikt toch niet zoals de bloemen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien vind je Chloe Eau de Parfum Intense wat.
De topnoot van de geur bestaat uit roze pioenrozen,roze peper en fresiablaadjes.
Zie www.beautie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb mijn antwoord per ongeluk hier geplaatst en het website adres wat hierboven niet klopt ook verkeerd onder Nieuwsgierig geplaatst, foutje exuus.
Ga eens snuffelen aan Paris, van Yves St Laurent - dat komt aardig in de richting. Er is nu ook nog een speciale zomerversie van Paris, maar die ken ik niet, dus ruik daar ook even aan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga ik proberen, dankjewel +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Foutje het moet zijn www.Beauty.blog.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkeerd geplaatst hier excuus.
Hou er rekening mee dat een parfum/edt zich bij iedereen weer nèt even anders ontwikkelt i.v.m. de zuurgraad van de huid. Verder bestaat een goede geur uit 3 geur'noten', waarvan de basisnoot (=3e) het langst aanhoudt, maar die ruik je doorgaans pas na zo'n 1,5 uur.
Probeer daarom wanneer je gaat 'struinen' om je geur te vinden, een paar monsters te krijgen die je thuis kunt uitproberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding