heeft iemand een idee hoe ik het beste rook koffie en thee aanslag op mijn tanden kan verwijderen

heeft iemand een idee Hoe ik het beste thee koffie en rookaanslag kan verwijderen op mijn tanden??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Smile mondverzorgingsproducten zorgen ervoor dat je altijd schone, witte tanden en een frisse adem kunt hebben, ongeacht wat je gegeten, gedronken of gerookt hebt. Met Smile producten ga je tandplak en de bacterievorming die bedreigend zijn voor je tanden heel effectief te lijf en krijgt een bedenkelijke adem geen kans.

Deze polish is een welkome aanvulling om dagelijks tandaanslag te verwijderen. Het is mild en toch krachtig. Smile Tandpoeder bevat fluoride en helpt tandbederf te voorkomen. Het verfrist de adem langdurig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zelf nooit geprobeerd maar uit het oma weet raad boekje...: tanden poetsen met zout ( en daarna tandpasta)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vraag is al 20 keer (eerlijk, 20!!!) keer aan de orde geweest, dus gebruik even de zoekfunctie (aanslag tanden) voor langdurig leesplezier!!!
Succes met je tanden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar de mondhygieniste gaan zij kan de aanslag verwijderen en daarna je tanden polijsten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets van pearldrops , kun je gewoon kopen bij de kruidvat