Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heeft iemand een idee hoe ik het beste rook koffie en thee aanslag op mijn tanden kan verwijderen

heeft iemand een idee Hoe ik het beste thee koffie en rookaanslag kan verwijderen op mijn tanden??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Smile mondverzorgingsproducten zorgen ervoor dat je altijd schone, witte tanden en een frisse adem kunt hebben, ongeacht wat je gegeten, gedronken of gerookt hebt. Met Smile producten ga je tandplak en de bacterievorming die bedreigend zijn voor je tanden heel effectief te lijf en krijgt een bedenkelijke adem geen kans.

Deze polish is een welkome aanvulling om dagelijks tandaanslag te verwijderen. Het is mild en toch krachtig. Smile Tandpoeder bevat fluoride en helpt tandbederf te voorkomen. Het verfrist de adem langdurig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zelf nooit geprobeerd maar uit het oma weet raad boekje...: tanden poetsen met zout ( en daarna tandpasta)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vraag is al 20 keer (eerlijk, 20!!!) keer aan de orde geweest, dus gebruik even de zoekfunctie (aanslag tanden) voor langdurig leesplezier!!!
Succes met je tanden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar de mondhygieniste gaan zij kan de aanslag verwijderen en daarna je tanden polijsten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets van pearldrops , kun je gewoon kopen bij de kruidvat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding