Hoe kom ik van die jeuk af?

Ik heb tape op mijn knieën omdat ik een knieblessure heb en het jeukt echt ontzettend hard. Ik mag de tape er niet afhalen van de fysio en krabben op tape werkt niet. Weet iemand wat ik kan doen tegen de jeuk? Ik word er namelijk helemaal gek van...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (2)

Het zou kunnen dat je allergisch bent voor die tape.
Ik zou contact opnemen met de fysiotherapeut. Hij moet je daarmee helpen.

Voorlopig kan je misschien tabletjes die de allergische reactie tegengaan innemen.
Bijvoorbeeld cetirizine en loratadine, zonder recept verkrijgbaar.
Dan zou de jeuk moeten verminderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je, ik ben het met je eens v.w.b. de allergie :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat zou heel goed kunnen Siska! Ik ben ook allergisch voor pleisterlijm. Ik weet alleen niet hoe ik je een plusje moet geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het duimpje omhoog drukken dus... :) bij deze!
Ik wist niet dat dat een plusje geven was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je Flor, nu kan je nog meer mensen blij maken met een plusje :))
Dat herken ik inderdaad als een allergie op de tape. Je moet het zo snel mogelijk verwijderen - of laten verwijderen door de fysio want het duurt zo'n 5-6 weken eer de rode bultjes verdwenen zijn.
Ik heb dit zelf meegemaakt op m'n voet en het advies van de fysio was toen geen tape meer maar behandelen met het ultrasound apparaat. In ieder geval n i e t laten zitten!