Hoeveel calorieën verbrand je van 20 km fietsen?

Ik doe er 65 minuten over.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.1K

Antwoorden (5)

Reken op 300kcal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er ook aan hoe zwaar je bent. Zie de bron hoe je het precies kan berekenen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laten we ervan uitgaan dat je dan 1 uur fietst, dus je zou dan twee keer een half uur gefietst hebben en per half uur fietsen verbrand je 290 – 370 kilocalorieën (afhankelijk van de snelheid).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer ik er van uit ga dat je 70 kg weegt ,dan verbrand je 416 calorieën.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 85 kilo en gisteren heb ik 7 minuten gefietst. Ik was ongeveer 50 cal. kwijt. Volgens mij had ik iets van 2 zoveel kilometer gefietst. Dus ik denk iets van 500 cal. in jouw geval.