Zijn er mensen die ervaring hebben met footner?

Ik zag het gisteren op de tv en ben benieuwd of er mensen van GV hier ervaring mee hebben.Zowel positieve als negatieve reacties zijn welkom.

Ik las dat je voeten gaan jeuken en dat het pijn kan doen maar ook dat het een super product is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Over het algemeen gebeurt er niet iets naars met je voeten. Ik dacht er ook overna het te gebruiken, alleen nu kun je dat beter niet doen. Het werkt namelijk (na die 60 min dat je ze om hebt) nog lang door. De harde huid komt er met grote vellen vanaf, en dat is niet heel mooi als je slippertjes aanhebt ofzo :P