Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waardoor kan het komen dat ik nu al 11 dagen ongesteld ben?

ik ben dus nu al 11 dagen ongesteld en elke keer denk ik dat het stopt maar dan komt er telkens weer een beetje bloed, heel irritant. Ik ben nog nooit zolang ongesteld geweest, ik ben wel altijd onregelmatig ongesteld, maar dan sla ik meestal 2 maanden over en dan ben ik 5 dagen ongesteld. mijn menstruatie heeft echt nog nooit langer geduurd dan 5-7 dagen.
Ook heb ik geen buikpijn gevoeld of extreem veel pukkels gehad terwijl dat altijd het geval is bij mij.

Ik heb al wat lopen googelen maar ik kan niks duidelijks vinden omdat het meestal doorverwijst naar gebruik van de pil of zwangerschap en dat is bij mij niet het geval, ik heb nooit de pil gebruikt en nooit een vriend gehad of iets dergelijks.
Wel heb ik dus 2x een blaasontsteking gehad die ik min of meer heb genegeerd.
Ik zit er echt bestwel mee, maar ik ben ook bang om naar de dokter te gaan want ik schaam me er ergens voor.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet schamen maar naar de huisarts gaan!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

inderdaad toch eventjes naar de huisarts gaan!
Door al 11 dagen ongesteld te zijn heb je al meer bloed als normaal verloren waardoor je mogelijk ook ijzertekort kan krijgen
maar dit kan de huisarts allemaal nakijken
je hoeft je niet te schamen ook voor zulke dingen is de huisarts er die vind niks gek en die kan je helpen
Veel Succes ermee en ik hoop dat je er snel vanaf bent
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

het is helemaal niet raar, het stopt vanzelf! 11 dagen valt nog wel mee, het ligt aan de leeftijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Langdurig ongesteld zijn kan verschillende oorzaken hebben. Je kan toch best naar de huisarts gaan.
Daar hoef je zeker niet bang voor te zijn en je schamen moet je al helemaal niet!
Als je je ongemakkelijk voelt, probeer dan eens naar een vrouwelijke arts te gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meisje...niet schamen...naar de dokter gaan...succes
(Praat er met je moeder over doen mijn dochters ook bij mij)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft geen kind te zijn om dingen met je moeder te bespreken :) Blaasontsteking negeren is toch bijna onmogelijk? Ook niet verstandig, want het kan overslaan naar je nieren en dan ben je nog veel verder van huis! Als ik blaasontsteking heb wordt ik echt gek en ga z.s.m. naar de huisarts! Ik denk overigens niet dat het iets met jouw menstruatie te maken heeft. Je bent niet altijd even 'erg' ongesteld en je bent al onregelmatig. Als je het niet vertrouwt zou ik echt naar de huisarts gaan! Die komt echt wel gekkere dingen tegen. Bovendien denk ik niet dat je uit de kleren hoeft :) Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Happylife: in haar profiel staat dat ze 18 is. Dan kan ze nog best een moeder hebben toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, ik ben 18 ja, heb idd nog een moeder maar ik woon nu tijdelijk in het buitenland voor een uitwisselingsproject dus ik zie er ook tegenop om hier naar een dokter te gaan. En ik heb mijn moeder al gemaild, maar die is wat traag met antwoorden soms :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding