Ja, als je er in geloofd dan werkt het. En anders niet. Dit is algemene bekendheid en nog steeds wordt de kracht van de geest onderschat.

Voor velen die erin geloven werkt het. Maar in hoeverre het komt doordat ze hun mentale gedachte daardoor op de goede manier kunnen focussen, of in hoeverre het kristalzout daarin een bijdrage geeft is nog nooit als zodanig onderzocht.
Voor mij persoonlijk kan ik elk voorwerp ombuigen tot een talisman en daarmee extra krachten aan koppelen. Maar ik ben dan ook een gelover. Uiteindelijk is het alleen een hulpmiddel om de mentale focus goed te krijgen.
Een goed boek hierover is 'the secret'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Heb dat ding niet gekocht voor "healing" ofzo, maar was allleen benieuwd of het bull.... was if not. Ik persoonlijk ken de macht en onmacht van de mens. Prima opvoeding, nare tijd achter de rug, en het feit dat een individueel persoon de moeite neemt om er voor een ander de heldere uiteenlegging ten toon te spreiden, (ben overdreven muziek liefhebber, nu staat Kate Bush op) De wereld is denk ik zo groot hoe je em zelf wil maken.... Bedankt nogmaals en kan mij zeker vinden in je antwoord!

Andere antwoorden (1)

Nee hoor, zo'n lamp doet niks, behalve sfeervol licht geven. Kristalzout is gewoon 'steenzout' zoals het in onze aardkorst voorkomt. Het wordt meestal uit de Himalaya gehaald en in dagbouw (dus aan het aardoppervlak) gewonnen.

In Nederland zit het ook in de ondergrond en daar wordt het gewonnen voor tafelzout.Het zit daar sinds het indampen van de laatste binnenzee die we in deze buurt gekend hebben. Een lamp van dit soort zout is gewoon een lamp van zout. Je kunt er wel lekker aan likken als je zin hebt in zout, want het is het zelfde spul wat in je zoutvaatje zit, alleen dan in ongezuiverde vorm.