Ik heb de Ouija-bord online gespeelt en ik heb een vraag gesteld, namelijk ''Is this really gonna work?'' en het gaf ''Yes'' als antwoord.(lees verder

komen er nu geesten of demonen of andere spirituele, paranormale dingen aan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik denk het wel. Kijk eens achter je. BOE. Natuurlijk niet het iis een Voor geprogrammeerd spel.

Ouija borden zijn pure onzin en online al helemaal, gewoon een random antwoord inprogrammeren en klaar.

Ik heb dat online bord ook wel eens gezien, en gespeeld. Was wel grappig maar toen ik 3 keer hetzelfde (verkkerde) antwoord kreeg, op verschillende vragen. En nog 5 keer, daar kan ik niets op zeggen, heb ik het maar laten zitten. En verder geen demonen of enge dingen gezien

Het hele systeem van glaasje draaien is gericht op antwoorden die we waarschijnlijk achten, die we hopen te krijgen of die we vurig wensen te krijgen. Of die we vrezen te krijgen! Glaasje draaien is om meerdere redenen niet zo verstandig. Van nature hebben mensen angst voor het onbekende. Alles wat we niet kennen, herkennen of onder controle hebben, maakt ons aan de ene kant nieuwsgierig, maar het roept aan de andere kant ook gevoelens op die met angst en onzekerheid samenhangen. Nee, er zullen geen 'paranormale dingen aankomen'. Lig er niet wakker van. De angst komt uit jezelf.

Bronnen:
http://mens-en-samenleving.infonu.nl/psych...

Het Ouija bord, de I Tjing, de tarotkaarten en een waarzegster hebben mij in mijn jonge jaren allemaal de man van mijn dromen beloofd. En, kreeg ik hem? Natuurlijk niet! Hij ging jong dood. Het is allemaal onzin. Niet die borden, kaarten of munten maken jou wat wijs; dat doe je zelf en dat heet bijgeloof.

Ik kan je een aanraden STOP ermee ! Je kan er duistere klachten mee oproepen . En die kunnen je nog jaren lang achtervolgen .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100