Ik heb de Ouija-bord online gespeelt en ik heb een vraag gesteld, namelijk ''Is this really gonna work?'' en het gaf ''Yes'' als antwoord.(lees verder

komen er nu geesten of demonen of andere spirituele, paranormale dingen aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K
Kimath
12 jaar geleden
Het werkt net zo goed als de online zwangerschapstest.
Gewoon een dom spelletje dus.

Het beste antwoord

Ik denk het wel. Kijk eens achter je. BOE.
Natuurlijk niet het iis een
Voor geprogrammeerd spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is gewoon de beste antwooooooord

Andere antwoorden (6)

Ouija borden zijn pure onzin en online al helemaal, gewoon een random antwoord inprogrammeren en klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar mag dat niet van God (Allah) en zegt God dat dat het werk van de duivel is of dat het daarmee iets te maken heeft?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Want dan ben ik wel bang...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben niet gelovig dus geen idee maar die borden zijn onzin en voor goedgelovige mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom toch die min, omdat het niet het antwoord is dat je wilt? +
Ik heb dat online bord ook wel eens gezien, en gespeeld. Was wel grappig maar toen ik 3 keer hetzelfde (verkkerde) antwoord kreeg, op verschillende vragen. En nog 5 keer, daar kan ik niets op zeggen, heb ik het maar laten zitten.
En verder geen demonen of enge dingen gezien
anneliez
12 jaar geleden
Het hele systeem van glaasje draaien is gericht op antwoorden die we waarschijnlijk achten, die we hopen te krijgen of die we vurig wensen te krijgen.
Of die we vrezen te krijgen!
Glaasje draaien is om meerdere redenen niet zo verstandig. Van nature hebben mensen angst voor het onbekende. Alles wat we niet kennen, herkennen of onder controle hebben, maakt ons aan de ene kant nieuwsgierig, maar het roept aan de andere kant ook gevoelens op die met angst en onzekerheid samenhangen.
Nee, er zullen geen 'paranormale dingen aankomen'. Lig er niet wakker van. De angst komt uit jezelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het Ouija bord, de I Tjing, de tarotkaarten en een waarzegster hebben mij in mijn jonge jaren allemaal de man van mijn dromen beloofd. En, kreeg ik hem? Natuurlijk niet! Hij ging jong dood.
Het is allemaal onzin. Niet die borden, kaarten of munten maken jou wat wijs; dat doe je zelf en dat heet bijgeloof.
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Kanttekening: hij mag dan jong gestorven zijn, maar je hebt hem tóch gekregen en gehad!
zondag
12 jaar geleden
Nee, zover is het nooit gekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach wat erg zondag. Zo'n eerste liefde vergeet je nooit meer, en dan zeker niet als hij gestorven is...
+
Ik kan je een aanraden STOP ermee !
Je kan er duistere klachten mee oproepen .
En die kunnen je nog jaren lang achtervolgen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duistere krachten niet ; psychische stoornissen wel. En daar moet je inderdaad behoorlijk mee oppassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waardoor komen die psychische stoornissen dan ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rotsvast geloven in (onzinnige) gevaarlijke dingen kan daar een hoop aan bijdragen. Met de juiste aanleg en in de juiste omstandigheden kan dat zelfs leiden tot psychoses.
Cryofiel
12 jaar geleden
Er zijn ook verhalen van mensen die bezeten werden en aan het moorden sloegen nadat ze hun haren hadden laten knippen. Wat bleek: de weggewaaide haren waren door een boze tovenaar verzameld, en die had de haren gebruikt om zijn slachtoffer in zijn macht te krijgen. Dus haren knippen is prima, maar ALTIJD je haren goed verzamelen en verbranden! Anders kun je in de macht van een boze tovenaar komen! -- Bovenstaand verhaal is echt waar. Het doet de ronde in bepaalde culturen in het Indonesische en Thaise gebied. Zij geloven daar net zo hard in als sommige westerlingen in het ouija-bord. Mensen uit die culturen zijn juist weer totaal ongevoelig voor de "gevaren" van het ouija-bord. Zij kennen de bijbehorende angstverhalen namelijk niet. Wij zijn juist totaal ongevoelig voor de gevaren van weggewaaide haren. Wij kennen de angstverhalen niet over de boze tovenaars. -- Zo zie je dat de "gevaren" van het ouija-bord puur cultureel bepaald zijn. Net als de "gevaren" van het haren knippen zonder de afgeknipte haren te verbranden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O, oké. Maar ik was eerst van plan om een roze Ouija-bord te kopen, want dat is speciaal voor kinderen die met andere kindergeesten willen communiseren....
Online is natuurlijk onzin; net als schaken online heb je contact met een computer.. De echte borden is een ander verhaal, heb het ooit gedaan in de jaren '80 en kreeg een voorspelling van iemands dood, de oorzaak (nogal ongewoon zacht uitgedrukt, het was wereldnieuws) en ook het exacte tijdstip. Ik kon het niet duiden en dacht er pas aan toen het dodelijke ongeluk gebeurde. Wel werd ik heel bang in dat huis (dat zal mijn eigen geest zijn geweest..) het wás doodeng met een slapende hond die zodra het glas begon te draaien wild begon te blaffen en overal keek wat er was. Reactie op onze verbazing en schrik mss, maar die cijfers enz. kwamen uit. Ook de oorzaak, denk aan zinnen als pas op koud koud koud te vroeg te vroeg nachtvorst pas op en 11.41 een paar keer. Dat was exact de tijd van het ongeluk; de kou speelde een grote rol; tegen de overleden persoon was expliciet gezegd: rustig aan, pas op het is kouder aan de grond dan je denkt... creepy! Ik doe het nooit meer al lijkt het een grappig spelletje. Het glas ging ook zo snel dat het bijna van tafel vloog dat konden wij NIET nadoen toen we stopten. Ik was toen 18, nu 57 en weet het nog precies. Ook blij dat ik ging verhuizen, het stonk er soms ontzettend waardoor zelfs de riolering en kruipruimtes door profs zijn onderzocht maar niets te vinden. Daarna nooit meer last gehad in een ander huis. Niet doen zou ik zeggen, die dingen bestaan niet voor niets al honderden jaren: zal toch wel iets van waarheid in zitten, flippo's zie je ook nergens meer. Een rage gaat altijd weer over, dit kan je geen rage meer noemen! Of lekker online doen, dan heb je met een programmaatje te maken dat weinig kwaad kan m.i.