wat is het beste buikspierstrainapparaat rond de 50 euro?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt geen buikspierapparaat nodig om je buikspieren te trainen. Er zijn eindeloos veel buikspieroefeningen die je zonder speciale hulpmiddelen kunt doen. Het beste apparaat ben je zelf.
Kimath
12 jaar geleden
Precies! Je hoeft niks te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat is waar maar door een apparaat raak ik gemotiveerder

Antwoorden (3)

Ab king pro, nieuw is hij duurder maar je kunt op marktplaats regelmatig 2e hands vinden. Apparaat ondersteunt rug goed en geeft goede effecten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een kettlebell

http://kettlebellinfo.nl/

Je kunt je hele lichaam er mee trainen. Er zijn ook vele buikspieroefeningen die je met de kettlebell kunt doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor buikspieren is een apparaat eigen overbodig.
Beter is om de halve bal (naam: Bosu of Balansbal) te gebruiken.

je gaat op het uiteinde van de Bosu zitten, en met een bal in je handen kan je oefeningen doen. Werkt beter als een apparaat!

Dus zit op het uiteinde van de Bosu, en met de bal tussen je benen, achterover en de bal aantikken op de vloer en weer voorover, en de bal aantikken op de vloer tussen je benen. Dan kan je nog variatie brengen waar je de bal wilt aantikken op de vloer, bijv naast je benen.

Zorg wel voor een goede houding.

De bal kan je gebruiken ook voor andere oefeningen.

Toegevoegd na 4 minuten:
een apparaat is overbodig, maar hulpmiddelen zijn er wel, ook in natuurlijke variant.
goede voeding, beweging en houding.

ps.
mocht je de balansbal gebruiken, denk om een goede houding.

deze is duurder dan 50 euro, maar misschien kan je op marktplaats oid eentje vinden.