Kan je binnen 4 weken 8 kg afvallen?

Ik wil heel graag binnen 4 weken kunnen afvallen. Maar zou dat kunnen als ik elke week 4 uur skeeler en gezond eet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.7K

Het beste antwoord

Nee. Allereerst kom je na die 4 weken weer gauw aan, als je het gezond eten vergeten bent. Ten tweede is het onmogelijk om
fatsoenlijk zoveel af te vallen in 4 weken. Over een langere periode is het wel mogelijk. Vooral gezond eten is het belangrijkst! Sporten kan een beetje bijdragen, maar met sporten maak je ook spieren, waardoor je weer zwaarder weegt. Spieren wegen namelijk zwaarder dan vet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja dat kan, maar ook al eet je gezond, zoveel afvallen in een paar weken ís niet gezond en vooral zal je snel weer aankomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn die 8 kilo er ook in 4 weken aangekomen?
Nee? waarom verwacht je dan wel dat ze er in 4 weken afgaan? Het is niet realistisch om dat te willen, De eerste week lukt het misschien om in de buurt van de 2 kilo te komen, maar later mag je blij zijn met 0,5 tot 1 kg in de week.
anneliez
12 jaar geleden
8 Kilo afvallen in een maand is mogelijk. En wel door een van de volgende drie factoren te optimaliseren: beweging, dieet of supplementen. Professionele atleten optimaliseren meestal alle drie de factoren voor het door hun gewenste resultaat. In dit artikel zullen we een variant van het “trage koolhydraat” dieet uitleggen wat o.a. gebruikt is door Karnazes, een bekende marathonloper die 50 dagen achter elkaar 50 marathons liep. Het meest indrukwekkende is misschien nog wel dat hij dit deed met een goed gespierd lichaam en niet met het typische magere lichaam van een marathonloper. We geven je hier de 4 basisregels van het dieet. dit kun je op deze site lezen; http://www.dieetblog.com/8-kilo-afvallen-in-een-maand/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor je reactie. Snap de min niet. De link geeft zeker geen ongezond advies.
Ik weet dat er een manier is om je lichaam te ontgiften hier drink je 7 dagen lang een soort siroop van citroen en nogiets... zit nu op me iphone dus heb geen link bij de hand... Nu heb ik gelezen dat je op deze manier 10 kilo in een week ervan kan afvallen... Of het gezond is ... Denk ik niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer dan een halve, hooguit één kilo per week afvallen betekent altijd een crashdieet. Daardoor gaat je stofwisseling op zo'n laag pitje werken dat er veel meer ingenomen calorieën in lichaamsvet worden omgezet dan voor dat crashdieet. Oftewel, het kan wel, 2 kg per week afvallen maar zodra je weer gewoon gaat eten zitten die kwijtgeraakte kilo's er in een mum van tijd weer aan inclusief een bonus.