wat zijn de witte puntjes op mijn onderbeen? zie foto

Ik heb soort van droge plek net onder mijn knie, dit vormen kleine witte puntjes alleen op een plaats en dan heel veel, stuk of 30. Wat zijn dit en hoe krijg ik dit weg? Het is soort van onderhuids, dus van binnen ofzo. Ter verduidelijking heb ik een foto toegevoegd. Ik hoop dat iemand mij ermee kan helpen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ook belangrijk, ik heb het al best lang, paar jaar.. En het is niet zo dat het komt en gaat.. Sinds 2 jaar geleden ofzo is het me opgevallen en is ie er nog steeds

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

dit lijkt op een zonneallergie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou kunnen zijn dat de haarzakjes verstopt zitten.
Hiertegen kan je niet veel doen, je zou een keer naar de huidspecialist kunnen gaan, maar meestal heb je dan een verwijsbrief van de huisarts nodig.
En je zou kunnen proberen in een warm bad te gaan zitten het een beetje laten weken en dan wat te scrubben, maar dit kan ze openhalen en dan krijg je kleine littekens. Dat lijkt me niet het resultaat dat je wilt.
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat lijkt op water wratjes