Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik opeens een allergie hebben voor melk/kaas/ei terwijl ik deze producten al m'n leven lang nuttig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Volgens mij wel, een allergie ontstaat spontaan, het is wel raar dat je van melk en ei tegelijkertijd een allergie ontwikkelt lijkt me.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die allergie ontstaat niet van het ene moment op het andere. Een allergie kan zich opbouwen gedurende je leven. Als jij er nooit eerder last van hebt gehad is het waarschijnlijk zo, dat nu het punt bereikt is dat je het wel bent gaan merken.
Dit heb je ook vaak met hooikoorts; nooit last gehad en nu "plotseling" wel? Het bouwt zich op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan best zijn dat je altijd een koe-melk allergie hebt gehad maar het nu pas echt merkt, of omdat je het niet in de gaten had. Heb je bijvoorbeeld vaker een oorontsteking gehad, vaak verkouden, last van je holtes?? Kan allemaal een symptoom zijn van deze allergie, maar het hoeft niet meteen zo te zijn! Deze allergie is aantoonbaar in het bloed dus vraag om een allergietest bij je huisarts!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan. Ik ging ook heel veel met paarden om en toen was ik ineens allergisch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding