Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou het goed zijn voor je hoofd of je huid als je met je hoofd boven een ionisater gaat hangen?

Het klinkt misschien dom, maar ik blijf het me maar afvragen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
624
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze volg ik even, dit zelfde vraag ik mij ook af

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Om er boven te hangen lijkt mij doelloos, maar je hebt er wel behandelingen voor. Ik heb een site voor je gevonden en zal een citaat posten:

'HYDRADERMIE DUBBELE IONISATIE
De exclusieve sterbehandeling Hydradermie van GUINOT hoorde al bij de absolute top. Dankzij een technische upgrade is de behandeling nu onovertroffen. Nieuwe elektroden in het ionisatieapparaat zorgen voor een Dubbele Ionisatie en daarmee een dubbele penetratie van actieve werkstoffen. Er is een Serumgel voor elk schoonheidsdoel: Voeding, Hydratatie, Antirimpel, Puurheid, Kalmerend, Oplichtend, Anti-aging. Er zijn Serumgels voor de ogen en voor de hals en de buste. Het resultaat is duurzaam en direct: een gladde en zachte huid en een hernieuwde glans.'

Toegevoegd na 3 minuten:
Tevens is er naast de eerste bron ook nog een andere bron te vinden op het gebied van ionisatie. Deze zal ik toevoegen:

Bron 2: € 69 50 per behandeling van 55 minuten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boven een ionisator hangen is in ieder geval niet zo duur, iedere dag een uurtje wandelen is nog goedkoper.
Het effect van een ionisator is waarschijnlijk nul voor je huid, af en toe lachen lijkt me zelfs gezonder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding