Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je enkelband overbelast is mag je die dan intapen met een wedstrijd ?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bent aroogant het spijt me

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

je moet wel precies weten hoe je je enkel in moet tapen anders kun je het erger maken. maar een afspraak bij de fysio die kunnen het voor je intapen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet wel goed in kunnen tapen, maar heb je de binnen of de buiten kant? Met de buitenkant kan je beter niet sporten want dan ga je heel makkelijk door je enkel, maar heb je de binnenkant, dan kan je juist heel makkelijk naar binnen zwikken... Ik zou even naar de fysio gaan, en daar even onder behandeling blijven en kijken of zij/hij je kan leren hoe je moet tapen en/of je een brace gaat/wil kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik raat je dat aan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er van af hoe belangrijk die wedstrijd is. Beter is om rust te nemen. Maar als het echt 'moet', kan je de enkel intapen om die overbelaste enkelband wat steun te geven. (ter voorkoming van erger...) Ik zou dat alleen doen in geval van grote noodzaak! En laat het op deskundige wijze doen, ga niet zelf 'fröbelen'!.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding