Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar voldoet een goede kapper zich aan? ( + Waar vind ik in Leiden een goede kapper?)

Hallo,

Ik ben als student al langs verscheidene kappers geweest.
Met verscheidene resultaten. Maar waar voldoet
een goede kapper zich aan.?Prijs, kwaliteit, ligging,
of iets anders?

Ik studeer en woon zelf in Leiden.
Welke kapper
raden jullie aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik zou je de kapper op de stationsweg aan willen raden.
er staat een stoplicht voor de deur die aangeeft of het rustig is of druk.
je kan gewoon zonder afspraak binnenlopen.
ze luisteren goed naar hoe jij aangeeft dat je je haar wilt hebben.
ze zeuren niet om een wasbeurt als je je haar zelf hebt gewassen.
of dat voor jou ook geldt weet ik niet, maar voor mij ligt de zaak lekker 'in de loop'.
(Lees meer...)
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+

Andere antwoorden (3)

Ik heb goede ervaringen met Turkse kappers. Ze zijn veelal goedkoper dan Nederlandse kappers. Ze doen hun best, en ik ben altijd tevreden over het resultaat.

Verder zeuren ze niet aan mijn kop.
Nederlandse kappers kletsen me te veel.

Toegevoegd na 3 minuten:
En wat Rieneke zegt klopt ook. Nederlandse kappers proberen vaak of je geld voor een wasbeurt over hebt, en ze willen je vaak ook nog shampoo en dergelijke smeren.

Toegevoegd na 5 minuten:
smeren moet zijn: aansmeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Leiden zit ook een goeie, op het vijf mei plein. Links van de Lidl. Die is goedkoop, en je hoeft geen afspraak te hebben. (mensen met afspraak gaan natuurlijk wel voor). En ze luisteren/knippen goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind kapsalon Van Tongeren op de Breestraat een fijne kapper. Knippen ook zonder afspraak, dames en heren, beschaafde mensen die je helpen. Ik hoef nooit lang te wachten. Knippen heren is momenteel 14 euro. Op de Breestraat zit hier net voor een Turkse kapper, weliswaar nog iets goedkoper maar knipt mij iets TE snel, het is maar net wat je aanstaat. Meestal zijn speciale herenkappers wat duurder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
heeft die turk geen reclame van; niet goed, haar terug? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die slogan ligt me wel bij, maar degeen waar ik dan een paar keer geweest ben heet Bree 14, de naam zegt het al, zit op de Breestraat nummer 14. Hij knipt wel heeel erg voortvarend, echt waar in 5 minuten ben ik daar klaar, maar dat vind ik een beetje TE, goed en gauw zijn ook 2 dingen. Degeen met die slogan zou best eens op het Noordeinde kunnen zitten, het verlengde van de Breestraat, richting stad uitgaand.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding