ik heb een beste vriendin, maar ik ben heel erg overbezorgd om haar, iemand idee om dat minder te laten worden..

ik hou meer van haar dan van wie, maar ik ben zo snel bezorgd. als ze gaat stappen, ben ik bang dat ze zich in coma drinkt, of meegaat naar huis met een loverboy, of als ze even niet reageert dat ze dan booos op me is, en als zij zich rot voelt, dan ga ik ook helemaal kapot van de pijn alleen omdat zij zich zo voelt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Wat vreselijk dat je je zo voelt. Wel heerlijk dat je een beste vriendin hebt. Check bij je beste vriendin hoe zij jouw vriendschap ervaart. Als zij het als te overheersend ervaart neem dan een stapje terug. Probeer er voor haar te zijn als ze je nodig heeft. Van iemand houden is oke. Probeer iemand ook de vrijheid te geven zodat ze ook graag bij jou kunnen zijn. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je profiel geeft niet aan of je een jongen of een meisje bent maar het lijkt wel verder te gaan als een beste vriendin.Kan het zijn dat je meer voor haar voelt?Ik heb het gevoel of je verliefd op haar bent want anders zou je niet zo reageren.Jij weet zelf het antwoord op je vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien ik niet weet wat je hier met "vriendin" bedoelt kan ik hier niet zo makkelijk op antwoorden. Zijn jullie gewoon vriendinnen of is zij je geliefde?

Je klampt je nogal aan haar vast, niet? Pas daarmee op. Houd jezelf voor dat als jouw gedrag te claimend wordt zij de vriendschap wel eens zou kunnen beeindigen. Zij heeft het recht om te gaan en te staan waar zij wil zonder jouw voortdurende bemoeienis. Je lijkt trouwens bar weinig vertrouwen in haar te hebben: coma drinken, loverboy, toe maar!
En jijzelf moet ook eens leren op eigen benen te staan en een leven onafhankelijk van het hare te leiden. Doe je niet een paar stapjes terug dan ben je haar zometeen kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord+