Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

10mnd geleden bevallen, nog steeds bloedverlies?

Mijn zoon is 31 jul geboren, al snel werd ik weer ongesteld en heb ik gekozen voor de prikpil. Ik ben toen 1 maand te vroeg opgeroepen voor mijn prikpil, ik vond het raar maar ik moest komen. Ik bleef maar bloeden (heel veel) maar dit kon liggen aan de prikpil natuurlijk, zeker omdat ze hem niet regelmatig gezet hebben. Ik heb toen 4 maanden gewacht voor ik wat anders nam (prikpil is voor 3 maanden, dus ik dacht nog een maandje extra mijn bloedverlies aankijken) Nou het werd toen wel wat minder, 2 dagen geen bloedverlies gehad en toen weggegaan voor een spiraal. Deze heb ik altijd gehad en levert mij geen extra bloedverlies op.. Na 2 weken begon het bloeden weer, niet meer zo extreem veel, maar wel iedere dag wat, en vooral veel oud bloed.. Het is om gek van te worden! Daarnaast heb ik als ik te hard loop, of te druk bezig ben een stekende pijn in mijn rechterzij.. of pijn onderin mijn buik (lijken mijn buikspieren wel). Ik vind het wel zo vreemd, maar ligt dit nou aan het hoppen tussen anticonceptie, of ben ik nog niet 100% ontzwangert? Iemand ervaring? Ik loop al sinds mijn bevalling de huisarts plat voor dit probleem en ik moet steeds maar afwachten...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
500

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Van de bevalling kan dit normaal niet meer zijn.
Je kan best aan je huisarts een verwijzing naar de gynaecoloog vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je geen verwijzing krijgen naar de gynacoloog?
Die kan door middel van een echo kijken hoe het er in de baarmoeder uitziet. En wat de oorzaak zou kunnen zijn. De huisarts heeft die apparatuur meestal niet.
Ik vind het erg lang en zou er echt werk van maken. Geen risico's nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding