Ik luister graag naar zielige, dramatische muziek. Ook kijk ik vaak drama films. Drama trekt mij. Wat zegt dat over mijn persoonlijkheid.

Zelf creëer ik geen drama. Daar hou ik niet van. Ook heb ik weinig inlevingsvermogen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Misschien heeft iedereen dat in meerdere of mindere mate. Op mij maken treurige liederen en muziek veel meer indruk dan vrolijke. Een film of boek is interessanter en spannender als alles mis gaat dan wanneer alles goed gaat. Mensen gaan ook kijken als er een vreselijk ongeluk is gebeurd of als er ergens een grote brand is (maar dat doe ik niet; daar houd ik niet van en hoef het niet te zien). In zoverre lijkt me dat alles normaal bij jou is. Minder normaal is dat je weinig inlevingsvermogen hebt. Hoe komt het dat het ongeluk en de misere van anderen jou niets doen? Ben je zo erg op jezelf gefocust? Het zou verstandig zijn over dit onderwerp eens bij jezelf te rade te gaan. Als je hoort van andermans pech of lijden stel je dan eens voor dat het jou overkwam. Misschien ontwikkel je dan wat medeleven met een ander.

Best apart, ik heb precies het zelfde. Misschien Ben je geboeit door drama omdat je Dan beseft hoe goed jou leven eigenlijk wel Niet is? ik doe maar een suggestie. Ik doe dat namelijk ook wel Is en Dan denk ik dat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100