ik ben heel lang, en niet echt heel breed.

ik lijk dus zo best wel op goofy, hoe kan ik dit voorkomen?
dus hoe lijk ik minder lang, en hoe lijk ik breder? of hoe word ik breder?

Toegevoegd na 5 minuten:
jongen btw.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel niet dik, maar breed.:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe oud ben je?

Antwoorden (5)

Jongeren die net een groeispurt ondergaan hebben lijken wel vaker slungelig. Geen ramp, de kilo's komen er meestal vanzelf bij, als je wat ouder wordt, en het slungelige gaat er dan vanzelf vanaf.

Je kan ook door te gaan sporten wat meer spieropbouw proberen te krijgen. Fitness bijv. Dat geeft je ook al een iets ander uiterlijk.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Je kleding op je lichaamsbouw aanpassen. Geen net te korte broeken dragen, shirts of hemden met een streepje in de breedte. vraag advies in een kledingzaak

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook shirts of jasjes met applicaties of grote zakken erop kunnen je breder doen lijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ruime kleding dragen, vooral in de schouders.Overigens heeft lang zijn minstens zoveel voordelen als nadelen,
bijvoorbeeld in de supermarkt voor jezelf en anderen
en overwicht (wel matig mee omspringen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk ook aan je houding; als je schouders afgezakt zijn en je een beetje i elkaar gezakt loopt, zie je er nog slungeliger uit. Dus sta rechtop, schouders een beetje naar achteren en je hoofd fier omhoog. Dan zie je er ook indrukwekkender uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begon met veel eten ( gezond hea) + sporten =
best wel breed maar wel 1.70 op mijn 15de best klein dus