als je een always ultra nacht maandverbandje na 2 uur moet verwisselen, heb je dan een zware menstruatie

er staat op de verpakking dat het zo'n 8 uur moet meegaan, het is de 'zwaarste' maandverband van always

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ja, dat is behoorlijk heftig. Als je verder gezond bent (evt kun je er eens naar laten kijken bij de huisarts) kun je (klinkt stom) kraamverband kopen voor 's nachts. Dat zijn zulke enorme pakketten!!!!! Daar kan echt heel wat in. Want als je 's nachts de kriebels hebt dat je lekkage hebt slaap je niet goed.
amigo
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Jep, da's inderdaad een behoorlijk zware menstruatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik kan altijd snachts heel de nacht met een nacht verbandje doen en overdag ongeveer 4 uur als ik het erg heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het moet langer meegaan dan dat. Experimenteer eens met andere merken, wie weet bevallen die beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad dan heb je een een hevige menstruatie. Je kan eens proberen met 2 verbanden over mekaar te gebruiken, het ene wat verder dan het andere.
Maar ik zou toch ook eens naar de gynaecoloog gaan. Want zo'n hevige menstruatie kan een oorzaak hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat klopt dan heb je net als ik een zware menstruatie ik had dat al op mijn 12de helemaal niet erg dus!