Kom er net achter dat ik een wondje met bloed heb, maar kom net terug van boodschappen doen. Misschien dat ik ergens tegen aan heb gezeten.

Is dit nu schadelijk voor degene die weer wat koopt met misschien mijn bloed eraan ?
ik heb geen ziektes hepatitus of hiv.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee hooguit niet hygiënisch. Bloed kan verder geen kwaad zolang je inderdaad geen gekke overdraagbare ziektes hebt. En al zou je dat hebben dan nog is de kans dat diegene via een object met bloed besmet wordt zeeer gering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, kannibalen gingen ook niet zo gauw dood aan een beetje bloed van een ander.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee het is niet schadelijk en ik denk dat men het ook niet door zou hebben dat er bloed aan een product zal zitten omdat het meestal niet zoveel bloed is