Van welke situaties raak jij diep in gedachten verzonken?

Zoals wanneer je naar goeie muziek luistert, op de fiets, na het horen van nieuws, op de wc, etc. Een moment waarop je dat heel sterk had of altijd krijgt.
Alledaagse en niet alledaagse situaties. Diep in gedachten verzonken in positieve en negatieve zin.

Weet jij het antwoord?

/2500

mijn uitlaatklep: muziek! liedjes met herinneringen, of de songtekst die bij mij situatie past. heerlijk in je eentje meebleren in de auto (dan heeft niemand er last van, hahaha met de raam dicht dan he?) The Corrs bijvoorbeeld, of bon jovi.

Op de meest vreemde plekken en dingen. Maar specifiek in de trein. Ik zit redelijk vaak in de trein en als ik dan naar buiten kijk dan is de wereld om een of andere vage reden erg mooi. Op zulke momenten raak ik diep in gedachte over de meest uiteenlopende dingen. Het is ook een perfect moment om te denken je hebt even rust je bent alleen met je gedachte en je bent omgeven door de meest uiteenlopende omgevingen.

Ik raak het meeste in gedachten verzonken als ik gewoon eens lekker een minuut of 10 op de harde vloer ga liggen staren naar het plafond. Het klinkt misschien raar, maar ik doe dat regelmatig (ook op het werk) en je rust er enorm van uit en komt op geweldige ideeën.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100