Waarom zijn managers in de thuiszorg zo laks?

Ik ben verpleegkundige en op zoek naar een partime job in de avonduren liefst in de thuiszorg. Solliciteer je , hoor je geen reactie. Via uitzenburo blijkt, nadat ik telefonisch afgewezen ben (heb zelf gebeld) doordat de aanvangstijd 19.00 uur lastig te plannen was, dat ze nogsteeds tal van vacatures open hebben staan. Ga nu aan de slag bij dezelfde thuiszorg organisatie maar dan via uitzend buro....... Is dat geld verspilling of niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord