Als iemand het via een sms uitmaakt op deze manier wat kan ik dan het beste doen?

We hadden die dag twee weken, en de dag ervoor hadden we nog afgesproken en vond hij mij nog helemaal leuk, maar, we hadde twee weken en ik ga die avond naar de handbal en ik kom thuis, pak me mobiel om hem te sms'en dat ik van hem hou enzooo! Heb ik een sms van hem! ; ik denk dat we beter vrienden kunnen blijven x Wat kan ik dan het beste doen? Ik kan het hem niet vergeven omdat hij mijn waarschijnlijk gebruikt heeft om stoer te zijn, maar wat kan ik dan nu wel doen? X help alsjeblieft ik weet het allemaal niet meer!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn een paar manieren om over je ex heen te komen,
Kus met zijn beste vriend
Stuur zijn email adres naar een miljoen porno sites
Kus hem weer en zeg nah toch maar niet...
X Ps. Wat laf zeg!
Sterkte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad slecht advies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer slecht advies!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je gelijk zien wat voor type mens dat is

Antwoorden (5)

Het zal dan wel niet zo diep hebben gezeten bij hem!
Gewoon laten gaan en zeker niet terug reageren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al geprobeert er met hem over te praten, misschien ligt het juist heel anders. Misschien wil hij zich niet binden of, in een heel moeilijk geval voor iedereen, heeft hij een ander meisje ontmoet. Als jij hem echt goed kent, weet je of hij te vertrouwen is, zo ja: ga naar hem toe, of spreek eens af en praat erover. Ik begrijp hoe vervelend het is, maar beter vrienden dan niets, toch? Succes, en sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Get real. 2 weken, ik hou van jou?
Wat weet je dan van elkaar...
Ben het eens met bagheera
Misschien zag jij het wat serieuzer dan hij , en vond hij het ongemakkelijk worden. Om na twee weken al te zeggen dat je van hem houdt is misschien wat snel voor hem , dus met andere woorden praat is met hem om een reden te krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Type gewoon een SMS
Terug met is goed hoor vind het prima. Dat ziet hij niet aankomen. En Dan gewoon doodnegeren. Wedden dat hij weer moeite gaat doen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Baghera mag dan LOL hebben maar een + ho maar! Dan geeft ik je er toch een.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dit ook een goed antwoord. 2 weken, uitmaken per sms, waar hebben we t over.
Sms idd gewoon terug dat je t goed vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
prima antwoord. bovendien, gezien de manier van handelen, zal het een jochie van 16 zijn die geen flauw idee heeft hoe die heet en wat hij wilt. dus laat maar gaan, kindjes genoeg ;)
Als je hem voor je wil winnen, moet je hem laten zien dat je goed zonder hem kan. Bedenk voor je zelf maar of je het prettig zou vinden dat iemand zich aan je gaat vastklampen als je het uitmaakt.

Dus laat hem weten dat het prima is om vrienden te zijn. Maar ga niet achter hem aan. Als ie echt liever vrienden wil zijn dan gebeurt er niets, maar is er ook niet veel geweest. Als hij je wel leuk vindt, dan komt hij wel weer naar je toe!

Succes!