Op mijn rechte borst links in de midde heb ik zomaar een open wondje wat is dat?

Vandaag krijg-te ik de schrik van mijn leven,ik was onder de zonnebank en daar bij zag ik een open wond op mijn rechte borst in de midde van de linke kant.
Er kwam ook bloed uit zonder dat ik er heb aan gezeten.
Vanochtend onder douche had ik dat nog niet,en ik heb me ook nergens zeer gedaan of opengekrabt en ik droeg ook geen bh dus daar kon het ook niet aan hebben gelegen.
Naar de zonnebank heb ik thuis direct de wond schoon gespoeld en desinfectie middel op gedaan en dan een pleister.
De wondje is diep en ik kan er in kijken het is een diepe gaatje en alles rood en bloederig,de wond heeft een ronde vorm en het is korstig van binnen.
Heeft iemand enig een idee wat dat is?of waar dat vandaan kan komen?
Ik heb dit nog nooit eerder gehad ook niet aan andere plekken op mijn lichaam.
Is het mischien mogelijk dat er een krabbeldier of een insect in heeft gebeten of zo?
Een tekenbeet kan het ja niet zijn anders zat de teek nog er in.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik er mee naar de huisarts gaan.

Antwoorden (4)

zo, da's schrikken ja. geen hangertje om gehad ook?
stigmata zal het niet zijn, neem aan dat je niet heilig bent :)
Ik zal het echt niet zo snel zeggen, maar in dit geval toch wel een afspraakje maken met een huisarts.
Is het bloed trouwens dun of wat aan de dikkere kant? bloedverdunners?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stigmata +1 :)
Het kan een puistje zijn geweest dat open is gegaan en dat het wondje ontstoken is geraakt daarna - dan merk je het pas als het al een wondje is.
Laat de huisarts er even naar kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als die wonde voorheen op geen enkele manier zichtbaar was, en je hebt je niet gekwetst, is het verstandig om even naar de huisarts te gaan.
Niemand kan hierop meteen een pasklaar antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klinkt mij als een klein abcesje dat opengegaan is. maar idd de dokter is de beste plek nu. en dat je het schoongemaakt is altijd goed denk ik.