Zie de informatie uit onderstaande link voor de samenstelling van drinkwater in verschillende regio's en het vergelijk met een flesje spa blauw.

http://www.lenntech.nl/samenstelling.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie, dit zocht ik al op Google
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is zwaar verouderde informatie. Een plus voor de moeite maar erg waardevol lijkt die tabel me niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed, maar wat is er dan veranderd in die 10 jaar tijd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit in ieder geval geen fluoride meer in.
Chloride dacht ik ook niet meer, dat weet ik niet helemaal zeker. Wat er verder veranderd is weet ik niet. Mag je zelf opzoeken als het je interesseert.