Hoe kan het dat een tattoo soms pijn doet, hoewel hij allang genezen is?

bijna een jaar terug laten zetten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Het enige wat ik me voor kan stellen is weersverandering, koud/warm. Heb er zelf 7 op benen,rug en armen , maar nog nooit pijn gehad na de behandeling, wel voel ik soms bij de tattoo op mijn rug de lijnen lopen, zijn dan iets dikker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb geen enkele ervaring met tattoos, dus ik kan er gigantisch naastzitten, waarvoor dan bij voorbaat een sorrysorry...
Kan het zijn, dat een tattoo reageert als lidtekenweefsel?
Daarvan is bekend, dat het kan reageren op weersveranderingen - ik heb een nogal groot lidteken op m'n buik van een operatie van zo'n 35 jaar geleden, en kan nu nog precies voorspellen of het gaat sneeuwen. Het steekt dan een beetje - even zo'n soort bijenprik-gevoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook ik heb geen tattoes. Zou het niet kunnen zijn dat je een soort overgevoeligheid/allergie hebt voor de kleurstoffen die worden ingespoten. Het zijn toch lichaams vreemde stoffen.