wordt je echt bleek als je een paar vloeitjes onder je tong doet ?

zo ja welk vloeitje zo nee waar dan wel van

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.1K

Antwoorden (3)

Toen ik jong was, een hele tijd geleden, riep men dat al. Ik heb het nog nooit gezien dat iemand bleek werd. Dus flauwe kul in mijn beleving.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het onder je tong leggen van velletjes vloeipapier met een laagje lijm erop kan onmogelijk bleekheid veroorzaken. Dat zou alleen kunnen als je stomtoevallig tegelijkertijd onpasselijk zou worden!
Amadea
12 jaar geleden
Werkt bij sommige mensen wel en bij sommige niet.. Bij ons op school deden we het ook vet vaak om de laatste vrij te krijgen :) bij mij werkte het helaas niet.. maar andere bij klasgenoten wel vandaar...