wie weet een goede paragnost/herderziende in omgeving Haarlem

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie heel duidelijk een toren, het kan ook een boom zijn, en iets met een deken of een zakdoek. Ook zie ik de initialen A. of M. Ik voel het heel sterk, volgens mij zit op die locatie een goede paragnost voor jou. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zielig..trek het je niet aan Toop, zo zijn sommige nou eenmaal ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@loes: humor moet kunnen toch..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een (goede) paragnost/helderziende bestaat niet.. stel bijvoorbeeld dit soort vragen en ze beginnen te hakkelen waar je bij staat: 1. Kan je heel nauwkeurig je paranormale gave(s) omschrijven? (wat claimt de helderziende te kunnen doen) 2. Hoe accuraat ben je met je gave? 3. Kan je die claim ook waarmaken in een test die jij en een paar waarnemers samen opstellen? Nou veel plezier, ik woon ook in Haarlem en genoeg oplichters hier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarom moet je ook niet naar een medium ìn Haarlem :)

Antwoorden (4)

Ik denk dat het vinden van een goede paragnost of helderziende voor iedereen (die hier in gelooft) iets heel persoonlijks is.
Sowieso, of je hier in gelooft of niet, zijn er onzettend veel kwakzalvers te vinden. Internet en tijdschriften staan er vol mee.

Ik denk dat als je werkelijk gebruik van deze service wilt maken, je zelf op onderzoek zal moeten gaan naar wat voor jou betrouwbaar en prettig voelt.
Zoek op google naar deze mensen in jouw regio (daar zijn echt een hele hoop van te vinden) en bekijk de websites, bekijk reacties van andere mensen, ga er eens langs om een kijkje te nemen en bekijk vooral of je er niet belachelijk veel voor zal hoeven te betalen.

Wanneer je hierin gelooft zul je vanzelf aanvoelen of de paragnost of helderziende voor jou geschikt is of niet.
Iedereen kan je vertellen dat een bepaald persoon goed is of niet, maar wanneer je je er zelf niet prettig bij voelt en de informatie niet als waarheid aan kan nemen, zul je er absoluut niets aan hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is belangrijk om te weten met wie je te maken krijgt. Zelf ken ik een goede paragnost, maar die zit niet in de buurt van Haarlem. Even surfen op internet en je komt er honderden tegen, maar wees wel voorzichtig met wie je in zee gaat. Charlatans bewegen zich hier ook tussendoor en het is vaak erg moeilijk om het kaf van het koren te onderscheiden. Niet iedereen is bekwaam en het zou zonde zijn als je de verkeerde uitkiest.

Zoals vuurvliegje ook al zei, ga op je gevoel af. Het mooiste is als je via iemand die al goede ervaringen heeft, bij een paragnost terecht kunt. Hopelijk is er iemand hier op GV die je positief kan adviseren. Zo niet, zoek dan rustig en zet al je voelsprieten uit. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi ik ben zelf een geregistreerd medium/paragnoste zie ook www.manthar.nl Wie weet klikt het? Je kunt me ook vinden op de beurs van nicky's place 6-7 sept daar geef ik consulten of kom naar mijn beurs (1 nov. heemstede) waar ook div. paragnosen aanwezig zijn.
Ik hoop je zo geholpen te hebben. Stuur anders een mail dan weet ik nog wel meer adressen voor je. Groet......

Toegevoegd na 4 uur:
Hoi Irvan. Dank voor je reaktie; denk alleen dat je iets niet begrijpt of je verwachting niet klopt. A) Ik ben paragnoste niet alwetend. B) zonder toestemming zie/weet ik niets. Er bestaat nog zo iets als privacy en integriteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie weet klikt het, dat kun je toch al zien of niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kolibrie, weet je ook een goede betrouwbare in mijn omgeving?
Ik weet niet precies waar je een paragnost voor nodig hebt en dus ook niet wat precies je behoeften zijn.
Maar ik ken wel een goede, die ook nog in de buurt van Haarlem zit (zie bron).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan ik dat adres en tel.nr. van je krijgen.