Hoe kun je via internet zoveel mogelijk mensen gratis bereiken?

Ik doe mee aan een wedstrijd op hyves, en ik wil graag bij de laatste 20 komen. Daarvoor heb ik stemmen nodig, dus ik wil veel mensen tegelijk vragen om op mij te stemmen. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

op hyven zetten met veel leden, zoals 'girls from hyves' hebben veel leden, zo kan je het promoten.
reclame maken
het kan sommige mensen ergeren, maar je trekt er ook kijk/stemmen mee!
wat is het eigenlijk? dan wil ik ook wel op je stemmen:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een privebericht naar al je vrienden sturen, en daarin vragen of zij het weer aan al hun vrienden willen sturen, die weer aan hun vrienden, etc.
Zet het in je www.
Maak een event aan, stemmen op ***. vaak krijgen vrienden van vrienden hier ook een melding van op de homepage, daar bereik je dus ook veel mensen mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je hiermee alleen erg veel ergenis opwekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een reactie en geen antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee eens :)
Als je een Blackberry hebt, kan je op die pinghyves mensen toevoegen en dan vragen of ze kunnen stemmen, ze hebben ten slotte allemaal een Hyves.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de website van een bekende nederlander op hyves en zet daar een opvallende krabbel.
Met foto erbij.
Kies meer bn-ers en zet daar dezelfde opvallende krabbel...
Sommigen gebben 20000 vrienden.
*kuch*