twee hepatitis A vaccinaties, voor hoelang ben je dan beschermd?

Vorig jaar maart heb ik een vaccinatie voor hepatitis A gehaald. 6 maanden later heb een tweede herhaal vaccinatie gehaald. Voor hoelang ben ik nu beschermd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
25 jaar sorry, :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft degene die je heeft ingeënd dat niet in je vaccinatieboekje gezet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*ingeënt*

Antwoorden (3)

15,5 jaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik trek mijn antwoord in het is 25 jaar:-)
Als je hem na 6 maanden herhaalt hebt ben je 25 jaar beschermd tegen Hepatitis A.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na de eerste vacc. ben je 6 maanden beschermd en vanaf de tweede vacc. ben je 25 jaar beschermd