Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je je huid goed schoon?

Mijn oom heeft altijd een beroep gehad waarbij hij onder het vuil thuiskwam. nu hij gestopt is met werken krijgt hij sommige plekken (op handen en armen) niet meer schoon met zeep. weet iemand hier een oplossing voor ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mijn mannetje zit alle dagen met zijn handen in het vuil en smeer en heeft nooit echt schone handen.. dat lost hij op door als het echt te gek wordt zijn handen met citroensap te boenen.. even in de soda weken wil ook wel eens helpen en in de zomer ligt hij in het zoute water van de zee of in het chloor zwembad en komt met superschone handjes weer thuis!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

De huid vernieuwt zich binnen 2-4 weken. Bij oudere mensen wat langer. Dus dit probleem lost zich zelf op.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Groene zeep, of zoals die moeder van laatst met chloor...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt een beetje vim mengen bij de zeep,niet op je gezicht maar voor je handen en armen werkt het prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wassen en daarna scrubben...haalt tevens alle dode huidcellen weg..en maakt grondig schoon.pfff. ik klink als een commercial...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
't ligt er een beetje aan welk soort vuil het is. (olie, verf, teer) Als het echt heel erg hardnekkig is en je krijgt het niet schoon met een daarvoor bestemd oplosmiddel, dan zal het moeten slijten. Na aantal weken ben je weer schoon doordat je huid zich steeds vernieuwd. Vroeger als mijn vader weipalen hed behandeld mer carbeleum, maakte hij een mengsel van biotex, thinner en jif, daarmee ging alles eraf!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat geloof ik graag,wel met een mondkapje op,hihi
Ik weet niet of ik hier reclame mag maken maar ik maak mijn handen altijd schoon met bison professionele handcleaner. Zonder water je handen wassen met deze cleaner en dan afspoelen. Bij het wassen voel je een soort schuurmiddel (niet pijnlijk) en bij het afspoelen voel je dat er een soort creme in zit.

Het werkt voor teer, verf, olie en carboleum

Het is verkrijgbaar bij de gamma
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
koffiedrap met een scheutje dreft wast vieze handen zo weer schoon en ze ruiken daarna ook nog lekker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding