Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom word je vaak extra vermoeid voordat je vakantie krijgt?

Krijg je begin juli vakantie dan voel je dat eind juni.
Heb je echter eind augustus pas vakantie dan voel je je eind juni nog prima.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
430

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je een lange wandeling maakt heb je hetzelfde; vijf km voor de streep voel je nog niks, pas op de laatste meters ga je je voeten voelen. Ik denk dat je hersenen wat meer endorfinen los maken als je nog een eind moet, maar dat ze net voor de finish met de productie stoppen zodat je voor de finish al weet dat het tijd is om te rusten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Had bijna dezelfde vraag gesteld want zit aan de laatste dag voor mijn vakantie nu en heb het idee dat mijn lijf 1000 kilo weegt..!
Maar eigenlijk denk ik het wel te weten: je werkt naar die vakantie toe en zolang die nog niet daar is moet je doorgaan.ongeacht of je moe bent of niet..dus zal je lichaam denk ik zelf maatregelen nemen om door te kunnen gaan zonder dat je adfknapt.. ik vergelijk het maar met een voetballer..die hebben de hele wedstrijd energie voor 10 en lopen zich de benen uit het lijf maar als de fluit is gegaan zijn ze total loss..
Ik denk dat het bij ons ook zo werkt.. vanaf morgen is he gedaan dus zegt mijn lijf: tot hier en niet verder..nu lekker vakantie vieren en uitrusten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tenk joe!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding