Kent iemand goede concentratie en stresspillen?

heb het nodig voor me examens

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Die zijn er niet het zit allemaal tussen de oren.
En een beetje spanning voor je examen is goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je iets wil om je examen helpen door te komen hoef je niet meteen naar de pillen te grijpen denk ik.
Heb heel goede ervaring met Ginkgo, dat zijn bladeren van een boom, hier kan je thee van kopen en dit verbetert je concentratie zodat je niet zoveel meer hoeft te stressen omdat je beter gefocust bent :) . En Ginseng-extract. Dit laatste is heel goed als je heel lang en intensief geleerd hebt en dan je examen moet doen.
Deze twee maar beter niet tegelijk doen trouwens, ik werd er tenminste hyperactief van en dat wil je ook niet bij een examen.
Ginseng-extract kan je krijgen bij een Indonesische / Chinese toko.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga tijdens je examens elke dag lekker stukje wandelen,even frisse lucht happen,ontspannen met kneipp lavendel voor in douche of bad,zorg voor een goede nachtrust,goed gezond eten,veel fruit,leuk ontspannen gesprek die niet alleen over examens gaan.
Begin niet met medicijnen/poedertjes/ thee of weet ik wat,help niet,en je weet niet hoe jij daar op reageert.
Heb veel zelfvertrouwen,als jij weet dat je er alles aan hebt gedaan voor goede punten te halen moet je het resultaat accepteren.
HEEL VEEL SUCCES.

Toegevoegd na 5 minuten:
ik bedoel natuurlijk tijdens je examenweek,niet tijdens je examens,dat zorgt al voor een vette onvoldoende,maar voordat je examen of nadat je examen moet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen pillen maar een tip: Begin een aantal dagen voor het examen dat examen in gedachten af te leggen. Dus compleet met goede vragen en goede antwoorden. Herhaal dit elke dag, net zolang tot het examen aanbreekt. (Je doet die oefening per dag hooguit een paar keer). Ik heb hier zelf geen ervaring mee, de jaren dat ik examen moest doen liggen reeds lang achter mij, maar deze tip schijnt heel goed te werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een beetje stress voor het examen is normaal, en hoeft je niet te schaden.
als je echter overmatig gestresst bent, zodanig dat je verwacht dat het je resultaten nadelig zal beinvloeden, ga dan even langs je huisarts.
hij kan je zo nodig propanolol voorschrijven.
Rieneke1