Met in het oog de toekomstige vergrijzing inNederland, is de zorgsector onbetwist de sector waarin het meeste werk zal zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verzorging, maar ook horeca. Het laatste is ook het meest slechtste beroep,vaak lastige uren, kort dienstverband, stress. Kan niet iedereen tegen. Verzorging is helaas slecht betaald en ook hier heb je stress maar ook een enorme verantwoordelijkheid, dit wordt helaas niet in loon gecompenseerd. Mooie toekomst kan je hebben als je een technisch vakman wordt, om goede vaklieden zit men te springen. MBO is geloof ik net iets onder het oude MTS. ICT zit helaas in het slop vanwege de Aziaten.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik schrik trouwens van je schermnaam. Als je ergens mee zit laat het een vertrouwenspersoon even weten, want dit is niet goed zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al hulp voor mijn problemen maar bedankt voor het meeleven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ICT'er zijn in de toekomst alleen maar meer nodig! Dat kunnen de aziaten niet alleen ;) ze zoeken nu ICT'ers met meerdere profielen en het liefst dus een specialisatie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat hier om een MBO georienteerde vraag, wat jij schetst lijkt mij meer bij een HBO profiel te passen.
Aanvulling op de andere reageerders:

Zoals het er nu naar uitziet is er een groot gebrek aan vakmensen die hun handen kunnen gebruiken, vooral onderhoud installaties.
Denk daarbij aan installateurs, loodgieters etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben een vrouw en heel erg onhandig dus zie me die dingen niet doen. Ik werk ook liever met mensen dus denk dat zorg me meer trekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vakmensen kunnen ook vrouwen zijn, maar het moet je wel aantrekken, zo'n beroep. De zorg is ook een goede keus uiteraard (in die branche werkt mijn echtgenote)
aanvulling op @smarty91

ik zou inderdaad zeggen de zorgsector aangezien er 12.000 verpleegkundigen in heel Nederland te kort komen in de zorg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elektrotechniek. Overal is elektriciteit