Ogen laseren

Waar kan ik een goedkoop en betrouwbaar oog laser kliniek vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb de laatste tijd bij Groupon relatief goedkope acties zien langskomen (deze zijn slechts 1 dag geldig).
Deze zijn in de meeste gevallen officieel erkend oogspecialist dus is het ook redelijk betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze kliniek is betaalbaar en een van de beste in Europa: http://www.augenklinik.de/nederland.html

(Wij laten een ooglensvervanging door hun uitvoeren)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is er één verbonden aan het oogziekenhuis in Rotterdam.
Ben daar zelf onder behandeling ivm oogtrauma en nu aan één oog blind.
Ik denk dat er in heel Europa geen betere plek is wat betreft ogen.