Hoelang duurt het voordat je zonder pijn weer kunt zien bij een ooglaserbehandeling met een sterkte van -2.00?

Hoelang duurt de pijn aan je ogen bij ogenlaseren? Ik heb een sterkte van -2.00

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij mij duurde dit ongeveer een weekje,vooral het gevoel alsof er zand in mijn ogen zat vond ik storend.U hebt wellicht oogdruppeljes gekregen ?
fremar
12 jaar geleden
Dat duurt een paar weken. Maar wat is pijn? Als je "droge ogen" als pijn beschouwt, dan kan het enkele maanden duren. De heftige pijn die je direct na de operatie voelt, gaat echter al binnen een week weg.

Toegevoegd na 36 seconden:
Het antwoord hangt natuurlijk ook af van de gevolgde procedure. Als je voor de oudere Lasek behandeling bent gegaan, dan gaat dit met wat meer en langere pijn gepaard.