Wat het best te doen bij en verbrandde rug?

Het jeukt zo enorm veel wat kan je het best doen? Ik heb er al 10x after sun op gedaan...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (9)

Komkommer erop leggen.... klinkt misschien heel raar, maar werkt super!!
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is echt goed om te doen!+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje!
Het klinkt raar, maar yoghurt doet wonderen.
Smeer er wat yoghurt op.

Andere werkende middeltjes vind je op deze site:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Verbranding%20door%20zon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje talkpoeper erop doen want dat verkoelt je huid.
Dit kan je bijvoorbeeld in de kruitvat kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem een koude douch, en dan de tips van de andere antwoorden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker douchen, nogmaals insmeren en gaan slapen.
Als je slaapt krijgt je huid pas de kans zich te herstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik in turkije was, moest ik op mn buik liggen en mn oma smeerde yoghurt erop. Werkt echt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je laten insmeren met ochtend urine, dit heb ik uit een betrouwbare bron!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apart zeg, dat jij vaak van die aparte antwoorden geeft. Meen je dit serieus of ben je gewoon een zielige hater die niks beters te doen heeft?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het idee om urine te smeren ook niet erg fris. Kun je misschien enige argumenten opschrijven, waarom dit tegen verbranding helpt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Altijd grappig, hoeveel moeite mensen die onzinantwoorden geven doen om geloofwaardig over te komen. Je hebt dit uit een 'betrouwbare bron'? Ja joh? Maar je zegt er niet bij wélke betrouwbare bron? Goh, dan moet die bron wel héél betrouwbaar zijn...
Paraffine compressen verzachten en helen de huid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mentholpoeder (Kruitvat eigen merk) werkt goed want het verkoelt en neemt ook vocht op (zweet).