Hamster lijkt dood te gaan.

Ik heb een dwerghamster. Gister ging hij waggelen en leek. Na 6 uur leek hij zn leven te begeven. Hij ademde, maar bewoog niet, en reageerde ook nergens op. Zn ogen waren bijna heel de tijd gesloten. Het is zeker dat hij niet sliep. Nu de volgende ochtend waggelt hij weer en lijkt uitgeput en of hij dronken is. Wat kan er aan de hand zijn? Hij is inmiddels 2 jaar oud.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=eiRg4wD8RX0&feature=youtube_gdata_player Hier hoe hij doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe is het nu met je hamster?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rond half 2 is hij overleden :-(. Maar hij heeft een supergoe leven gehad! En hij ligt er mooi bij. Bedankt voor de tips en reacties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Altijd verdrietig, een huisdiertje dood. Gelukkig uit zichzelf doodgegaan zonder jouw ingrijpen.

Het beste antwoord

Prima dat ie zo oud is, maar laat hem alsjeblieft bij de dierenarts inslapen, om hem een enorme leidensweg (die hij dat heeft nu) te besparen of verder leiden te besparen. als je het niet waard vind om vandaag (zaterdag) naar de spoed te gaan en heel veel geld kwijt te zijn (neem dan in iedergeval geen dieren meer) maar dan zal je zelf een einde aan zijn leven moeten maken. Hoe?? Als je het maar snel doet zodat hij er niet nog meer pijn van heeft!! Bv in een plastic zak en heel snel in 1 keer tegen de tafel aan slaan.. Als je daar de ballen niet voor hebt zou ik toch maar snel naar een dierenarts gaan.

Collega gvers: ik ben absoluut niet voor de op gruwelijke wijze 'vermoorden' van een dier ( de mensen die mij hier een beetje kennen weten dat) maar ik heb liever dat dit diertje NU aan zijn einde geholpen word dan pas maandag (avond na het werk) eens een keer verlost word uit zijn pijn. Je had beter gister kunnen gaan....
Ps: ik heb nog nooit mijn dieren zelf vermoord hoor!!! Ik ren bij het kleinste bultje nog naar de dierenarts (als ik zelf niet weet wat het is )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is dat je op de app niet kan plussen, en m'n laptop kapot is... ++++++++
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sterre: oja ! Dat is ook een goeie! Maarja dan moet je er toch weer geld voor uitgeven he :s....... Miss: dankje :)

Andere antwoorden (3)

twee jaar is een hoge leeftijd voor een dwerghamster.
het is goed mogelijk dat z'n leventje op z'n eind loopt.
Rieneke1
12 jaar geleden
Een dwerghamster word gemiddeld 1 tot 1 1/2 jaar oud ik dat het beestje aan zijn einde komt :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk het wel mijne ging dood na 2 jaar en toen was ie best onhandig..